Linkbuilding a SEOwww stránky

webové stránky

Publikováno 08.12.2012 v 23:32 v kategorii Novinky, přečteno: 301x

Účelem Search Engine Optimization je přivést na web trafic, bez návštěvníků je ačkoli krásný web nebožtík a bude na nic.Nemůže být směrodatné jestli návštěvník přichází z google, jsou i jiné vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., načež tu máme socialní sítě jako squidoo, twitter, pinterest a miliony dalších realizovatelných zdrojů návštěvnosti.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a stále jsou) Podmínkou seo, nebo spíše, faktory působící na evaluaci web stránek a především i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem nejdříve. Na druhé straně nyní už bude jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - ověřený fakt. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technologie. Je možné najít, že google klade především maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je obtížné, lidé (patrně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Mnoho manažérů webů vrážejí velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je skutečně správné, ale jestliže web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to zbytečně utracené peníze. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvnosti stejně nám nic nepřináší. A je pozdě na to zjišťovat proč webovka nemaká, když tak mnoho platíme za reklamu a seo. Zadejte proto vytvoření webu skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených klientů.